shooo breee!! (som Esbjörn brukar säga)

Tja, tja bloggeeeen!
Asså sheeeet vad jag och Esbjörn hade det kul idag!! Vi spelade gitarr jätte länge först och sen så åkte jag hem och åt mat som sagt, men det var när jag kom hem igen som det RIKTIGT roliga hände! Eftersom att både min och Esbjörns skola har studiedag imorgon, så ska jag sova över hos honom!! Detta skriver jag alltså från hans dator! :D :D :D Fatta hur glad jag är!!! Jag och Esbjörn är typ BFF nu! :D <333
Kolla på bilden bara! Den är från i förmiddags precis innan jag åkte hem för lunch. Vi bestämde oss för att ta en liten promenad i den hemliga, otroliga, fantastiska, underbara, vackra, romantiska snöfria dalen!
Seee u!
Kyss <3
P.S. Eftersom att jag sover över så ska vi vara med varandra hela dagen imorgon också :) <3

Kommentarer
Postat av: Allko

....:'|

2010-12-19 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0