R.I.P. PELLERINO

Jag vet att R(est).I(n).P(eace). skriver man när någon har dött men det här kan nästan jämföras med en död. För min & Pellerinos vänskap har verkligen dött! Vi hade något i fleeera år & jag skrev tillochmed ett långt känslosamt inlägg om det, & nu sviker han mig såhär! Det är inte alls likt Pellerino! Så det kanske är hans nya Jag som träder fram! Jag misstänker detta! Eller så har han alltid känt så här för Allko.
Jag vet inte. Men en sak vet jag. & det är att det som Pellerino har gjort går inte att förlåta.
UPDATE: Någon kommenterade "but, HEY, what about Allko, he did wrong too!".
& svaret på den frågan är att ja, det kan man tycka! Visst är det lite fel det Allko gjort med. Men honom älskar jag, vi får se vad som händer nu...

& med den kommentaren säger jag: WELCOME TO ALL MY INTERNATIONAL READERS!!!!!!!!!! I´M SO GLAD YOU ALL FINALLY FOUND ME!

Kommentarer
Postat av: Carlo

but, HEY, what about Allko, he did wrong too!

2010-12-18 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0