Knivig situation!

DET TOG FEM MINUTER EFTER ATT JAG HADE SKRIVIT FÖRRA INLÄGGET OM ATT DET VAR NÅT MELLAN MIG & ESBJÖRN SÅ KOMMENTERAR ALLKO & SKRIVER ATT HAN ÄLSKAR MIG SOM ALDRIG FÖRR!!!
NU BLEV DET EN OERHÖRT KNIVIG SITUATION!
SKA JAG TA TILLBAKA ALLKO EFTER ALLT HAN GJORT MOT MIG? JAG ÄLSKAR JU HONOM FORTFARANDE TROTSALLT...
JAA. FORTSÄTTNING FÖLJER!
ALLKOS KOMMENTAR:

Gaschka! Jag vet att det var jag som gjorde slut. Men jag ångrar mig verkligen! Jag ville prova på livet som singel & jag älskar dig för att du lät mig göra det utan allt för galna konsekvenser. Men nu när jag har vart singel ett tag inser jag att jag inte alls trivs. Snälla Gaschka jag ber dig, ta mig tillbaka, jag älskar dig mer än någonsin.

P.S. Det där med Pellerino var bara för att du skulle bli avundsjuk, jag ville hämnas bara för att du & Bebbe höll på med varann.

Kommentarer
Postat av: Alexaaaaaaaaandra

asså vem fan tror han att han är?! nån sorts jävla playboy e vad han e! den där ALLKO är inte ens värd att kalla människa!! MAN GÖR INTE SÅ MOT SIN TJEJ ASSÅ SERRI!!! OM JAG KÄNDE HONOM SÅ SKULLE JAG SLÅ IN HALVA NÄSAN PÅ HONOM!!

2010-12-20 @ 07:26:07
Postat av: pellerino (the one and only) /v

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nu blitt jag avundsjuk&galen. Vem vågar utnyttja mig sådär och säga att de bara var tsm med mig för... Jag vet inte!

Men nu ska jag hem och gråta..... Nej jusste 1. jag är inte hemma. 2. jag ska göra ngt åt detta.

Jag ska bli bög. I love you Bobby tha man eller vad du nu heter! Minns inte ditt namn men jag känner din chackra/aura! <3 <3 <3

2010-12-20 @ 19:44:52
Postat av: Alexaaaaaaaaandra

ASSÅ VAFAN PELLERINO!!! vad löjlig du är...

2010-12-21 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0