"Jag känner för dig Madicken"

Det är ett litet uttryck som jag gillar att säga lite då och då! Typ när man har matte i skolan och allt bara suuuuuger! Då kan jag dra till med en lite sån kommentar! Det fuckar även med, Gaschka, Gaschka! (jag, jag gillar att säga mitt eget namn! och??)

Tänkte säga en annan sak också! "Jag känner mig friiiiii att falla neråååååt och friiiiiiiiii att flyga uppåt!!!"

Asså sen var det ju så att.........ALLKO HAR GJORT SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!! BUHUUUUUUBUHUUUUUUUUBUHUUUUUUU!!!!! :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''OOOOOOOOOOOOOO asså jag vet inte vad jag ska gööööööööööööra!!! JAG ÄLSKAR DIG ALLKO, JAG ÄLSKAR DIG!!! VARFÖR ÄLSKAR INTE DU MIG??! </3


seeeeeee u (eller inte)
Kyss <3 (till alla utom Allko)



Kommentarer
Postat av: Allko

....Jag älskar dig visst, men jag.....vill prova på singellivet.....snälla vänta på mig Gaschka! du är mitt allt! (tror jag)

2010-12-14 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0