FIN?FUL?

Hej all mina kära bloggläsare!
Ser ni?! vadå vadå?! MIN NYA HEADER!!!!! E DEN INTE SUPERTJUSIG! :D Först hade jag gjort en jätte fin med Allko och mig, men jag vet inte om jag vill ha den just nu när vi har det så jobbig...så jag tog en med mig och Esbjörn istället :)
Nu vill jag alltså veta vad ni tycker! är den fin? ful? vacker? söt? überäcklig? känsloframkallande? skrattretande? underbar? det vackraste ni någonsin har sett? well, you name it! ;)
Och nu när vi ändå håller på med det här ful och fin grejset så tänkte jag göra en liten rolig grej! skriv vilken fråga det var och sen vilket av plaggen ni tyckte var finast!fattaru? well, you will understand when you look down! :)
seeee u
Kyss <3
1.eller
2.eller
3.eller
4.eller

Kommentarer
Postat av: Alexaaaaaaaaandra

1.1

2.2

3.2

4.1



föresten så tycker jag att headern är jätte fin! good work there! <33

2010-12-21 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0