Esbjörn! <33333333

Hej kära blogg! (and all my international readers)'
Imorgon ska jag träffa Esbjörn!!! Han har typ tagit Pellerinos plats i mitt hjärta och den platsen är STOOOOR! (Det kanske finns en liten plats kvar för Pelli, vet inte säkert ännu...)
Iaf, Esbjörn och jag ska ses och öva på våran gitarrläxa imorgon! :D Jag är super excited!! Jag är typ liiite bättre än honom på gura, men det gör inget, för då kan ju jag lära honom och eftersom att han kan spela italiensk, spansk och portugisisk musik väldigt bra, så kan han lära mig det! (Alla ni som känner Esbjörn vet att han kan spela grekisk musik också, men gissa vem det var som lärde honom det då! [för er som fattar trögt så var det jag, Gaschka Viktoria Isadora Kärr som lärde honom grekisk musik]
Tänk värsta så blir vi ihooooop.........sheeet han lääääser ju min blogg....tänk om han seeeeeeer :OOOO (hihi) ;)
seeeeee u (tomorrow Esbjörn)
kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0