ASSÅ SHEEEEET GÅNGER TVÅÅÅÅÅ!!!

Ni kommer inte tro mig nu, men Pellerino och ALLKO har haft ihop det!! vad hände där liksom, han sa ju att han ville prova på singellivet och så går han och får ihop det med en annan, som till på köpet är en KILLE!!?? Asså jag FATTAR inte vad Allko TÄNKER MED!! OCH ATT PELLERINO KUNDE GÅ MED PÅ DETTA OCKSÅ! asså sheeet.....ska dom bli ett par nu? är det dom som ska kolla på framtida hus tsm?är det dom två som ska gå på sommarbalen tsm? Jag vet ingenting just nu! Det ända jag vet är att allt det där med Bebbe var ett misstag eftersom att jag fortfarande älskar Allko, men han verkar ju inte älska mig tbx...
seeee u
Kyss <3
Jag känner att jag bara vill sova mig igenom hela helgen...

Kommentarer
Postat av: Alexaaaaaaaaandra

Men gumman <3 Jag fattar hur du känner det! Men du, det hjälper inte att supa sig full, trust me, I know! <3 Allko beter sig jätte dåligt mot dig just nu, men innerst inne så tror jag nog att ni kommer bli ett par igen :) <33

2010-12-18 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0