Allko <3

Hejsan bloggelibloggen!
Guess what! Me and Allko are back together!!!!! <33333 Jag anade inte hur mycket jag saknade honom och hur jobbigt mitt liv har varit utan honom och igår när jag lyssnade på en gammal spotify lista och låten "Längesen" med Petter feat Veronica Maggio började spelas, då fattade jag vad jag var tvungen att göra. Detta betyder väll att jag och Allko kommer hålla ihop ett bra tag nu, om inte för alltid!!
Vad gäller Esbjörn så är vi fortfarande superbra vänner! Han är helt ärligt min bästa killkopis efter Bebbe! <333
Ska nog träffa Allko senare idag och sen blir det jullovsfest hoc Bebbe =))))
seee u
Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Alexaaaaaaaaandra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, EEEEEE NI!!!! LEV LYCKLIGA I ALLA ERA DAGAR NU! <3333333

2010-12-22 @ 11:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0